Tuesday, November 18, 2008

Kuku Kaki Kakakku Kok Kekok Kekok Kaki... blablabla..

Ntah ape2 tajuk entry aku kali ni kan..
Aku cuma nak bgtau yang aku sakit kaki jalan2 kat klcc tadi..
kasut baru yang aku beli aritu rasa mcm ketat laa plak..

Nampaknya aku terpaksa sedekah kasut tu kat sape2 :(

Dan apesal ntah, arini aku rasa mcm kaki aku busuk..
Selalu wangiiii je (yer aku cium kaki aku sendiri...)
Apesal ekkk...


Updated (4.54 pm)

Aku edit lagi entry nih..
malas nk tambah post..

tadi aku nyaris2 menambah hutang kad kredit aku..
sebabnya aku pegi masuk Parkson + Isetan kat department toys..
macam banyakkkk sangat benda yang aku teringin nak beli utk Aliff..

tapi mujurlah aku terbayang total hutang aku..
dengan berat hatinya aku balik dengan tangan kosong..

to nafsu aku: takpe ye.. cuba lagi di masa akan datang... :P

1 comment:

eZa said...

cube telek bebetul kasut tuh kulit pe... ehehhehe *kidding* :)