Thursday, November 6, 2008

Keluang Man

Ini budak kan..
very2 cheeky lah nowadays...




Since pindah balik dok bangi ni..
keja dia berjaga malam je..
Aku balik keja dia tido..
Nenda dia ckp siang pun dia tido..
Pastu bila aku nak tido, secara otomatik dia bangun..
Sampailah kul 4,5 pagi..
Bila dia jaga nak kena melayan lak..
Tak kesahlah layan sembang ke ajak main ke..
Kalo tak dia nanti dia nangis top volume punya...

Dah 2 hari berturut2 dia tido kul 6 pagi..
Jenuh laa aku..

Gambar atas tu masa aku tgh main 'kuda2' ngan dia kul 5.21 pagi tadi..
Ahaha..

3 comments:

Anonymous said...

comey nye baby aliff skang.. adoiyaiii.. pandai pandang camera, alalallalalaa..

sekejap je ek kak nana.. tak lame lagik berlari plak dia :)


-nana-

paNavia said...

tu lah dia..
rasa mcm sekejap je dah besar..

skang dia tgh seronok bersembang...
baru dapat mengiring badan..
tak lama lagi meniaraplah tu..

mcm boleh imagine je...
kalo dh berlari nanti jenuh laa nak mengejar dia..

nana said...

nnt kalo da petah maka kuar la bahse jerman dia.. huhu.. kan..

bile la leh jupe baby aliff nih..