Wednesday, December 26, 2007

Meter Kesihatan

Lately ni kesihatan aku mcm x berapa ok..
selalu sakit2 kepala..
pasal sakit kepala aku rasa kena check mata laa..
dulu2 penah gak aku gi klinik pastu dr suh gi check mata..
tp sampai skang aku x pegi2 lagik..

Lagi satu sbb pasal pening2 tu, dr penah gak suspect aku kurang darah..
sbb selalu jd time tghari buta panas2 tu..
ape ntah dr kata.. saluran darah mengecik so perjalanan darah nk sampai kat kepala tu x berapa lancar.. ubat dia bg tu mana ntah aku letak.. :P

pastu bab mkn2 plak..
tgh aku mkn sedap2 tetiba je x lalu + rasa nak muntah..
nampaknya selera mkn aku x stabil..
tp kalo mkn benda2 mahal tu masih lalu lagi laa..
tambah2 plak kalo org belanja..
don't worry laa musti abis punya... hahaha...

bab perkumuhan + pembuangan..
hmm.. lately ni mmg jarang sket laa..
badan pun selalu panas mcm demam..

apekah? apekah? takutnya aku nk jumpa dr.. hoho..


Note: Posting ini sekadar memo mengada2 ditujukan utk diri sendiri dgn ucapan "Get Well Soon & pegi makan ubat laa deyyy!!!"

1 comment:

abeming said...

memang ngada2...heheh