Friday, October 19, 2007

Song of The Week

My latest addiction:-



Jom layan...


tiada bintang
dapat menerangkan
hati yg telah dicela
bagai ku lumpuh
tak mampu berdiri
aku tetap begini
tak kan berubah
kerna aku tetap aku
dan alur hidupmu
bukanlah aku

guna hati, akal
dan fikiranmu
berbeza
kau dan juga aku
dua hati yang
tak mungkin bersatu

adakah aku
hanya boneka
yg sering
engkau mainkan
yg dikawal
oleh jari-jarimu
ku punya hati
dan perasaan
pernah kah
engkau fikirkan?
cukup cukuplah
oh cukuplah...

guna hati, akal
dan fikiranmu
berbeza
kau dan juga aku
dua hati yang
tak mungkin bersatu

tak tahan
tak tahan
sabarku
tak tertahan
melayan sikap
mu perawan
berbeza berbeza
kau dan aku
berbeza
kita memang
tak serupa
bebaskan
bebaskan
ku ingin dilepaskan
kita tidak sehaluan
cukuplah
sudahlah
sampai disini saja
hubungan kita
berdua

guna hati, akal
dan fikiranmu
berbeza
kau dan juga aku
dua hati yang
tak mungkin bersatu

No comments: