Wednesday, October 24, 2007

Joke of The Day

Dalam keta on the way balik dr kerja ptg semlm, aku dengar satu segmen yang sangat lawak. Lately radio dlm keta aku set ke x-fresh fm, sbb aku terasa nak melayan lagu2 buatan Malaysia je.. maklumlah lagu2 kat x-fresh kan 100% buatan Malaysia..

Masa tu, DJ Adi + partner tgh discuss ttg konsep "ziarah vs rumah terbuka".. So diorg suruh para pendengar call + bagi pandangan masing2.. Ada laa sorang minah ni call.. dari cara dia cakap macam minah Indon.. pastu minah ni pun bagi laa pandangan dia..

"Saya lebih suka rumah terbuka sebab.. boleh rasa angin dari luar masuk ke rumah.. rasanya lebih segar ya.."


Dua2 DJ terdiam kejap. Aku pun macam.. biar betul.. minah ni ckp betul ke main2.. 5 saat pastu aku gelak kaw2 punya.. aku dgr DJ2 tu cam tgh dok tahan gelak.. tapi baguslah cara diorg sebab diorg x gelakkan caller tu on air. Instead, diorg terus explain apa maksud rumah terbuka + ziarah...

Hahahahhaa... seb baik aku tgh drive.. kalo x mmg aku dah gelak guling2 dah.. aku cam bleh imagine je time lagu on air je, sure dua2 DJ tu gelak sampai nak pecah perut..

"Bukan rumah yang x ada dinding ye.."

No comments: