Friday, September 18, 2009

Randoms

A few things to jot down before masuk tidoooo:-

- Kelmarin bila ntah aku tertengok cerita Seniman Bujang Lapuk. Baru aku perasan body S. Shamsudin masa muda2 dulu tough woo.. ada six pack uuuu....

- Semalam masa balik punya laa nak cepat sampai umah, aku tersalah bajet + terlanggar tong drum kat post guard TIP.. malu kejap.. seb baik tornado takde apa2.. hihi..

- Dari start puasa sampai dah nak raya ni, tak pernah langsung berbuka puasa kat luar. Mesti kat rumah je. Teringin gak tp keadaan tak mengizinkan..

- Teringin nak mkn lamb stew Secret Recipe since 2, 3 minggu lepas tp tak dpt2 lagi sampai sekarang.. huhu..

- Currently tgh addicted main PSP game 7 Wonders.. Dah lama x layan PSP ni.. seb baik adikku rajin download games so bleh copy je kat dia.. tima kasih Amie!

- Easily annoyed bila plan asal lari.. no matter what the causes may be..

- Sangat berharap dpt pegi vacation masa our anniversary nanti.. Kota Kinabalu perhaps? Aminnnn...

- Selalu kena lepuk ngan hubby time dia tido sbb aku menyibuk baring kat sebelah, online pakai lappy dia.. hihi.. nak marah tak boleh sbb aku yang pegi dok situ sape suruh.. hahaha...

- Selalu kena bangun 3, 4 kali waktu malam untuk betulkan posisi anak bujang tido..
Lasak yang amat! Sedar2 kepala dah dekat perut.. hehe..

- Sudah sangat mengantuk tapi mengada2 nak online lagi semata2 untuk berblog..

No comments: