Wednesday, April 16, 2008

L: Change The World



Aku xmau wat review pasal citer nih..
frankly, aku tgk wayang citer L nih semata2 character L tu sendiri..
Death Note 1 + 2 mana der aku layan wayang pun.. tunggu adik aku download je..
tapi oleh sebab citer L: Change The World nih memang fokus kat L semata2 (even hari2 terakhir sebelum kematian), aku sanggup bayar tiket wayang tau... hehehe...

Watching L in action.. aku macam teruja.. ohh.. ohhh.. bestnya...
coolnya.. sebelum ni mana der tgk L berlari2 (walaupun jogging yg ala2 lompat kijang sket), kayuh beskal ngan budak kecik bonceng dlm raga depan beskal, lawan org jahat.. etc.. etc.. sgt cool..



Oleh sebab L punya character tu je, aku bagik rating 4.9/5.. hehe..

1 comment:

abeming said...

cam best...lambatnya nak bleh download...hehehe