Wednesday, April 16, 2008

Check Up Punya Cerita...

Semlm gi checkup + detail scanning..
patutnya khamis tp rescheduled sbb dr nk gi umrah..

Kesah time checkup semlm:-
Quote:

Dr F: Hari tu sy ada bgtau tak?
Me: Aa.. ada, tp masa tu mcm awal lagi, x confirm..
Dr F: Aa.. meh kita confirmkan.. tu.. nampak tak tu..
Me: Aaa.. hehe.. nampak2..
Dr F: Nampak kan tu, ada pistol tu haa.. clear je.. kira dh confirm laa tu.. nampak terang2 tu..
Me + Kanda:

Lagi satu... (bleh aku xtau nama dr yg wat detail scan tu.. haha.. lupa.. aku panggil dr S je laa)..

Quote:
Dr S: Susah nak tgk jantung dia.. blur2.. nnt kena repeat scan lg ni.. tunggu dia besar sket...
Me: Aaa.. susah ye doktor.. ok tak tu?
Dr S: Takde masalah.. ada setengah org ckp doktor ni tak pandai buat scan, tapi kalau dah x boleh nampak tu, mmg x nampak lah..
Me (dlm hati): (Musti dr ni penah kena kutuk x pandai buat scan.. hihi..)
Dr S: Kulit perut awak ni tebal.. kulit je dh 3 cm, pastu uri plak dok belah atas.. baper cm lagik.. tu yg blur2 tu..
Me: Kulit tebal camana dr?
Dr S: Aaaa.. kalo kulit tebal camni mmg jgn mimpi laa nak kurus.. tapi oklah nnt pas bersalin perut x menggelebeh.. takpe.. lagi sebulan nnt kita repeat.. masa tu baby dh besar lg sket boleh nampak lagi clear kot..
Me: Ok..
Pasni kalo ada org kata aku gemuk, aku akan jawab camni..
Mana ada aku gemuk, kulit perut aku tebal laa..

No comments: