Tuesday, October 13, 2009

KALAU Suami Anda Beri Anda RM1000 Untuk Dibelanja...

... apa yang akan anda buat @ beli?


  1. Nintendo DSL
  2. Nintendo Wii
  3. Handphone baru**
  4. Mini notebook**
  5. PS3 Slim**
  6. Rockband bundle
  7. Holiday
  8. Pakaian dari hujung rambut sampai hujung kaki siap dengan handbag & accessories & makeup merangkap perfume sekali
  9. Barang2 anak - baju untuk setahun siap dengan mainan
  10. Perabot - Sofa, almari**
  11. Bagi sikit kat parents dan adik2, atau belanja diorg makan tempat best
  12. Bayar hutang
dan yang paling penting...

13. Belanja hubby, atau belikan hadiah untuk dia.. untuk amik hati lah katakan.. dengan harapan amaun tersebut akan bertambah di masa akan datang :)

Tidak, hubby saya tak bagi saya RM1k untuk belanja..
Saya kata KALAU..
maknanya saya sedang berangan2lah ni..
Kesian kannnn....
nasib baik saya berangan RM1k je, kalau berangan lebih2 sikit dalam RM5k ke,
mau pengsan laki saya nanti.. hehe..

Note: ** mungkin memerlukan saya top-up duit sendiri

No comments: